Wednesday 3 October 2012

JTX 1000 POWER JIMAT

JTX 1000  4 Liter
SAE : 15W - 50
API : SL / CI - 4

* CIRI - CIRI MINYAK JTX 1000 :

~ Diperkuatkan Dengan Agen Penahan Tekanan Dan Agen Pencegah Geseran Untuk Mencapai  Perbatuan 10,000KM

~ Meningkatkan Kuasa Enjin

~ Mengurangkan Suhu Semasa Perjalanan

~ Membolehkan Pergerakan Enjin Yang Lebih Stabil Dan Senyap

~ Mengurangkan Penggunaan Bahan Bakar Seperti Petrol, Diesel Atau Gas

~ Bersesuaian Dengan Kenderaan Yang Menggunakan Minyak Petrol & Minyak Diesel

~ Minyak Pelincir Yang Dijaminkan Kualiti Sijil ISO 9001

HARGA PASARAN : RM 170

...........................................................................................

Kenapa saya kata minyak ini MANTAP ?
Saya telah menggunakan sejak tahun 2007 lagi. Bermula dari Honda City, Mercedes, Honda Oddesey dan kemudian BMW!! 
Kenapa LEBIH KUASA?
Minyak JTX mengandungi EP-tekanan lampau, AW-tiada kehausan yg menyebabkan enjin jadi lebih ringan, memudahkan kelancaran KUASA TUJAHAN. 
Kenapa LEBIH KUALITI? 
Terdapat Anti Sludge, Anti Rusty & Anti Oxide membantu membersihkan komponen, menyebabkan engin lebih bersih, pembakaran lengkap, mengurangkan asap, engin akan lebih sejuk, ini menyebabkan engin lebih sihat dan mendapat jangka hayat panjang!!!

Kenapa LEBIH JIMAT? 
1. Harga yg SANGATTTTT MURAHHH jika dibandingkan dgn minyak fully sintetik
yg terkenal di pasaran.
2. Lebih KM mencecah 10,000KM. Kebiasaanya saya akan servis pd 12,000KM,
sepanjang hampir 6 tahun TIADA masalah. Ini menjimatkan kos UPAH servis
kereta.
3. Saya dapat kuasa dan kualiti....Perjalanan petrol saya lebih JAUH dan JIMAT.

Jom BERTUKAR kpd JTX 1000!!!


Harga menarik utk PENGEDAR!!!

Boleh DAPAT BONUS TAMBAHAN LAGI!!!

Boleh DAPAT PERGI MELANCONG 5 STAR Trip 
PERCUMA!!! 

SAYA BERANI..ANDA BAGAIMANA???


No comments:

Post a Comment